למה אנחנו

מרכז שירות לקוחות 24/7 פעילותהמומחה מלווה במרכז שירות הפתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. בעזרת מרכז השירות ניתן להזמין שירותים בתחומים כמו נזקי מים, אינסטלציה, פחחות וצבע אקטיבי באמצעות גרירה וחילוץ רכב ו/או כל שירות אחר הניתן על ידי השגריר. שירותי כביש וגרירה העסק העיקרי של שגריר הוא שירותי כביש וגרירה. סדרת מכונאים, חשמלאי רכב ונגררים מקצועיים בכל רחבי הארץ מספקים שירותי דרך למנויי החברה ואחרים המבקשים סיוע. מגוון אנשי מקצוע מספקים שירותים שונים: סיוע בהנעה של רכבים, החלפת גלגלים, שירותי אספקת דלק והחלפת נורות, וכמובן שירותי גרירה והצלה בכל מקום בו לקוחות מעוניינים בכל חלקי הארץ, בעזרת אדיבים ואנשי שירות מקצועיים. מרכזי שירות לרכב בתחום הגוף והצבע בנוסף לשירותי כבישים וגרירה, לשגריר יש גם רשת ארצית של מרכזי שירות המתמחים במרכב וצבע לרכב. מרכז השירות מתחזק את הרכב לאחר התאונה, ומחזיר את הרכב לתחזוקה ותיקון גוף רגילים ואיכותיים. המרכז הגיע להסכם עם רוב חברות הביטוח והלקוחות. מרכז השירות נהנה מקבלת רכבים עם מפתחות חלופיים. לאחר תאונה המכונית מועברת למרכז השירות ומועברת מחדש לבית הלקוח לאחר תיקונים. הצד השלישי מסייע ללקוחות, לסוכני ביטוח וחברות ביטוח. להציע פיצוי. שירות במהלך תחזוקה לקוחות שיבחרו לתקן את רכביהם ברשת מרכז השירות של שגריר ייהנו מהשירות שייגרר למרכז השירות מכל מקום בארץ ללא תשלום, גם אם הם לא נרשמים לשירות הדרכים של שגריר. במהלך תקופת התחזוקה, הלקוחות הנזכרים לעיל ייהנו מהחלפת הרכב מרגע מסירת הרכב ועד לסיום התחזוקה. בנוסף, למרכז שירות הלקוחות שלנו יש מרכז שירות לקוחות 24/7 ויסייע במעקב ותיקון. פנסים לרכב וכיסויי מראה אחורית על מנת להימנע מהפעלת פוליסת הביטוח במקרה של פגיעה במראה האחורית או באור הקדמי, אנו מספקים שירותים ללקוחות שרכשו ביטוח משלים למנורה הקדמית ולמראה האחורית. תהנה משירותי תיקון פנסים או מראה צד מקצועיים מבלי להשפיע על ההיסטוריה של תביעות ביטוח רכב. לסייע לתביעות צד שלישי הקמנו מחלקה ייעודית לצד מרכז השירות שתסייע ללקוחותינו בטיפול בהסדרים ובתביעות של צד שלישי. מתאימי התביעות של מרכז השירות מטפלים בתביעות רכב, מה שמקל על הטיפול ופתרון בעיות ומחלוקות מול המבצע או חברת הביטוח.

גלילה למעלה